Stránky miminka,neplodnost,zajímavosti o dětech

Poslední zápis:
8.7.2006  10:58:29

Webmaster
Pište nám na adresu dopisy@emartinka.cz

WEBMASTER
© LTX 2001 - 2024
Radek Lehký
Tel: 602138084
ICQ: 297193369

Veškeré dotazy a technické připomínky mi adresujte na
webmaster@emartinka.cz

Vyberte si články podle Martinčina věku(měsíce):
  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25
  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42
  43  44  45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55  56  57  58  59
  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75

Zobrazit stránku:  1  2  3

23.8.2006
Konečně zpátky z dovolené...
Jistě Vám jako pravidelným čtenářům neuniklo, že jsem se posledních čtrnáct dní jaksi na internetu neukázal. Není divu, dnes jsme se navrátili z dovolené. Letadlo přistálo na pražské Ruzyni krátce po druhé odpolední a kdeže jsme vlastně byli, se dozvíte ve večerní aktualizaci. Prozatím vybalujeme věci a vzpamatováváme se z toho tepelného šoku směrem k chladnějšímu podnebí. Více Vás již napínat nebudu, těšte se ;-)
Jelikož jsem se stále nedostal k antispamovému filtru na komentáře, případné dotazy mi adresujte na mail - webmaster(zavinac)emartinka.cz

28.1.2007   10:58:19   Lukáš Navratil
   KukynNAVR(zavinac)seznam.cz
Timto letem nouvelair jsem letel taky a souhlasim ze tento let byl klidy!!!!! a mohl bych dopurucit se nekdy vydat na Djerbu spolecnosti Nouvelair

Na letišti Djerba Zarzis...23.8.2006
Letíme z Afriky...
Jak jsem psal již navečer, právě dnes jsme se vrátili z dovolené. Už to mohu prozradit, ještě před dvanácti hodinami jsme se nacházeli na africké půdě v Tunisku. Přesněji řečeno, na ostrově Djerba, na mezinárodním letišti Djerba Zarzis. Náš letoun, Airbus A 320, tuniské společnosti Nouvelair stál již na runwai a my pomalu nastupovali do autobusu, abychom se vydali vstříc domovu. Bylo to těžké, opouštět tu krásnou a prosluněnou zemi. I když na naše poměry poměrně suchou. Ale lidé jsou tam milí a obzvláště mají rádi děti. Děti obědvají na palubě letadla ;-)
Let probíhal naprosto bez problémů. Kapitán letadla nás co chvíli upozorňoval anglicky na cíle pod námi. Po přeletu Středozemního moře jsme tak mohli zaslechnout hlášku v interkomu,"Italia in rightside!" Skutečně, Itálie na pravoboku. Netrvalo dlouho a ozvalo se další,"Roma in leftside!" Bohužel, já seděl na pravém křídle, takže ten Řím mi skutečně unikl. Děti si let vyloženě užívaly a i Vojtíšek letos seděl v sedačce připásán. Mraky pomalu přibývaly a když kapitán hlásil výskyt Vídně pod námi, nebylo vidět zhola nic. Kromě mraků. Pak už jen zbývalo proklepat se skrze mraky a velice měkce dosednout na přistávací dráhu pražského letiště. Pilotům jsme tleskali až když letadlo začalo brzdit, preventivně ;-) Teprve na zemi jsme se dozvěděli o včerejší tragédii ruského letadla a dnešním eskortu amerického letadla s podezřelými osobami na palubě. Když, to byste nesměli sednout nikam. Ale je to pohoda, z Afriky za necelé tři hodiny do Prahy :-) Dále směrem domů nás dovezl jeden dopravce dodávkou - Mercedesem. Ale jakým, nevím.Vešli jsme se tam v osmi i s řidičem v pohodě. Vojtíšek a Martinka si navíc příjemně v sedačkách pospali. Přelet nad alpami ;-)
K celé čtnáctidenní dovolené v Tunisku chystám internetovské vydání svého papírového deníčku. Letos jsem totiž nebral do dálek notebooka, zvolil jsem lehčí papírovou formu. Do digiťáku stačilo pořídit novou kartu gigovku a už nebyl žádný problém, nafotit na všechny tři karty nějakých tisíc fotek. K tomu 6x 60min digitálního záznamu z kamery, mám co dělat. Těšte se na seriál z dovolené, včetně fotek.
Ještě mi dovolte komentář k dnešním fotkám. Tu první jsem vyblejsknul na letišti Djerba Zarzis i přes přísný zákaz focení. Právě nastupujeme do našeho Airbusu. Na druhém fotu se naše dětičky krmí obědem naservírovaném letuškou a stewardem. No, a třetí zachycuje přelet nad zasněženými vrcholky Alp. Best Enjoy ;-)

Jedeme s kufry na recepci :-)24.8.2006
Aklimatizujeme se na zdejší podnebí...
Dnes jsem žádné fotky nevyfotil. Po ránu následovala aklimatizace na zdejší jaksi chladnější podnebí a dvě hodinky po obědě jsem nasedl do auta a vyrazil směrem Hradec. Bylo nutné podepsat u prodejce leasingovou smlouvu na nový vůz. Příští úterý bychom si jej měli osobně převzít. Tímto naznačuji, že jsem dnes do práce ještě nešel, i když to tak bylo původně plánováno. Zítra musím, ale vůbec se mi tam nechce. Čekají na mne samé nedořešené problémy. Život je prostě boj ;-)
Děti se včera celou cestu domů těšily na své nové plyšové velbloudy. Měly je zabalené ve velkých kufrech a ty Dana vybalovala až doma. Velbloudy jsme zakoupili předevčrem po večeři ještě na Djerbě, v takovém malém krámku. Jsou krásní a když se zmáčknou, hrají pravou arabskou písničku. Kupodivu na nich není obvyklá cedulka Made in China, nýbrž Made in Tunisia. To je co říci ;-)
Již dopoledne jsem podnikl procházku po naší zahrádce. Je to, jedním slovem, hrůza. Odkrytý bazén kvete zelení a tráva dosahuje takové výše, že snad budu místo sekačky vytahovat kosu. Tohle naše slabá motorová sekačka rozhodně nepozře. Jak jsem tak trávil odpoledne u prodejce Renault(teď jsem prozradil značku nového vozu), Dana zatím vzala děti na zahrádku. Děti se nejprve divily zelenému bazénu a Vojtíšek pak utrousil poznámku, že by ta tráva chtěla posekat. To se mu lehce řekne ;-) Tuniský supermarket ;-)
Hned od pondělí příštího týdne čeká na děti pravidelná školková docházka. Protentokrát i na Vojtíška, neboť Dana nastupuje v pátek do práce. V pondělí půjdou ještě s maminkou, ale další dny si budu zvykat já. Pěkně si je probudím a odvezu autem na půl sedmou do školky. To mi nevadí, neboť disponuji volnou pracovní dobou. O to déle pak strávím ve firmě odpoledne. Ale to pro dětičky dojde Dana. Máme to hezky vymyšlené, viďte ?
Jelikož jsem dnes nefotil, předkládám Vám fotky z Tuniska. Na té první vlečeme včera ráno kufry na recepci, od našeho apartmánu. No a druhá pochází z úterý, to jsme byli nakupovat za poslední tuniské dináry hračky dětem. Mimochodem, do tohoto Supermarketu jsme chodili pro balenou vodu, ale o tom se dozvíte více z připravovaného deníku ;-)

Stavíme pyramidy u moře :-)25.8.2006
Jak jsme stavěli pyramidy u moře...
Tak jsem se dnes po delší době opět podíval do práce. Byli tam z mého výskytu vyloženě nadšení a hned jsem řešil nedořešené problémy. Mimo jiné i zprovoznění výrobních linek dovezených z Itálie. Opět jsem si tam při luštění elektrických schémat zopakoval technickou italštinu ;-)
Z práce jsem se vrátil až o půl páté a to byl nejvyšší čas na nastartování sekačky. Vojtíšek hned hledal svoji plastovou,"Tatínku, depak mám tu sekačku?" Netrvalo dlouho a už sekal zahrádku spolu se mnou. Ta dovolená zahrádce rozhodně neprospěla, neboť trávu normálně sekám každý týden a tady rostla dva a půl týdne. Musel jsem nakonec sekat bez koše a i tak se motor co chvíli dusil. Zítra se to musí všechno pohrabat a odvozit na kompost. Co se týče Vojtíška, ten měl sekání v pohodě. Neustále nosil vysypávat svůj imaginární koš. To víte, musí dělat všechno po taťkovi :-)
Právě se tu snažím přetáhnout všechno video z digitální kamery do počítače. Nafilmoval jsem asi šest hodin záznamu. Celé to musím nastříhat a nazvučit. Za tímto účelem jsem si zakoupil v tuniském hotelu i cédéčko s pravou arabskou hudbou, aby to mělo ty správné grády. No, čeká na mne spousta práce ;-) Pyramidy na břehu moře ;-)
Některé části videa se chystám i namluvit, proto testuji mikrofon. Bohužel, šel dosti slabě a já uvažoval o jeho reklamaci. Naštěstí mi děda poradil - je nutné v nastavení záznamu zvuku kliknout na upřesnění a tam zaškrtnou políčko microphone boost - tedy zesilovač mikrofonu. Už to chodí jako víno. To je nastavení pro win XP. Nechápu, proč to není zaškrtnuté implicitně po instalaci. Asi bych v té prodejně při reklamaci vypadal jako blbec, že? ;-)
Dnešní fotky jsem opět vybral z dovolené. Na první jsem já s Vojtíškem na břehu středozemního moře a právě stavíme pyramidy z písku. Jak to dopadlo, vidíte na druhé fotce. Ta vyšší pyramida má výšku asi tak půl metru :-)

Vojtíšek před akvárkem :-)26.8.2006
Rybičky se v akvárku mají...
Dnešní den byl opravdu náročný. Já se hned po ránu vydal na zahrádku, abych pohrabal včera nasekanou trávu. Ta nám přerostla natolik, že ji sekačka odmítla sbírat do koše. Co se dalo dělat, hrabičky a kolečko to jistily ;-) Vojtíšek mi běžel v gumákách samozřejmě pomoci a vytáhl na světlo denní svoji plastovou sekačku. Obzvláště pečlivě přihlížel, když mi došel benzín a naléval jsem nový z kanystru. A že sekačka pozřela paliva nad míru v té vysoké trávě ;-)
Navečer jsem se pustil za dětského dozoru do výměny vody a čištění akvárka. Už to vyloženě potřebovalo. Já se chvíli snažil vylovit rybky síťkou, jenomže jsem podobnou činnost po chvíli vzdal. To se nedalo. Tak jsem ryby vyloženě stresoval přenášením poloplné nádrže a vysušováním podložky pod ním. Vojtíšek mi hned ukazoval zbylé dva šnečky,"Todle je maminka a todle je tatínek, ten velkej!" Martinka si hned věděla rady,"Šnek to má v pohodě, on si může vlastně vybrat co bude. Jestli bude máma nebo táta!" No, má pravdu. Šnek je je prostě hermafroidní . A to ještě nevíme, co se vylíhne ze šnečích vajíček na plastovém krytu akvárka:-)

Martinka sleduje vypouštění bazénu :-)27.8.2006
Velbloudi všude kam se podíváte...
Dnešek byl poněkud náročnější, neboť jsem si od rána naplánoval mimořádnou údržbu našeho starého auta - Felicie. Pokud má jít do bazaru, tak čistá. Jednalo se především o zadní sedačky, tak nějak zašpiněné dětičkama. Naštěstí zaúčinkoval bezva pěnový spray a vše vyčistil. Téměř celý den jsem se zabýval touto pro mne nepopulární činností. Ještě štěstí, že mi Vojtíšek pomáhal s mytím koberečků a pak i s luxováním interiéru ;-)
Odpoledne se děti vydaly na zahrádku. Přece jenom se velice vylepšilo počasí. I když mi to v řádném případě nepřipomíná tuniské africké podnebí. Tam bylo moc krásně. Právě proto jsem se vrhl na náš bazén. Za celou dovolenou ještě více zezelenal a studená voda již nešla vyčistit. Proto jsem ji z bazénu vylil a bazén pro letošek sbalil. Děti si obuly gumáky a asistovaly ostošest. Není divu - jak jsem lil vodu přes okraj, směrem k sousedům tekl celkem solidní potok. Na okraj - však to s koncem léta jistě znáte - jakmile jdou děti do školy, léto v podstatě končí. To už máme léty vyzkoušené ;-) Velbloudi na pobřeží ;-)
Vojtíška v Tunisku obzvláště zajímali všudypřítomní velbloudi. Co chvíli s nimi domorodci pochodovali po pláži, aby se na nich děti mohly svézt. Jak jinak, než za slušnou finanční částku, kterou s nimi děda nasmlouval. Však se na velbloudech projely i naše děti, právě stříhám video s touto tématikou. Abyste se i Vy pokochali, jako druhou fotku přidávám jednu nefalšovanou tuniskou s velbloudy :-)
Navečer se mi konečně povedlo vyřešit jednu záhadu s mým MP3 přehrávačem. Dostal jsem ho totiž do podivného stavu, kdy hrál z každé skladby pouze deset vteřin a pak ladil na další. Až na internetu se mi podařilo najít návod, jak se toho nastavení zbavit ;-)

Vojtíšek skládá puzzle :-)28.8.2006
Tuniské kočky...
Stále si nemohu zyvknout na relativně nevlídné a chladné počasí u nás. To Tunisko mě doslova rozehřálo. I na duši. Dnes jsem navíc strávil horký den v práci a zprovozňoval další stroje dovezené z Itálie. Hlavně elektronicky, jak jinak. Za to odpoledne mi připadalo zamračené a vyloženě nevlídné. Jak moc rád bych v Africe strávil celou to studenou Zimu ;-)
Vojtíšek mi navečer hodnotil nově uklizené akvárko - hlavně dva šneky, kteří poněkud vyrostli,"Tatínku, tadyten obrovskej šneček je tatínek, víš? Má obovskou kulitu na zádech, víš?" Vím to, I když šneci jsou oboupohlavní a dle Martinky si mohou své pohlaví po narození vybrat. Ti se mají, viďte? ;-) Jenomže ti dva zbylí šnečkové nakladli velké množství vajíček do krytu akvárka a já jsem moc zvědav, kolik mláďátek se ve vodě posléze objeví. Pokud chcete šneky zadarmo, ozvěte se na email. V Hornbachu chtěli za jednoho deset korun ;-) Tuniské kočky ;-)
Jako dnešní druhou fotku jsem Vám připravil jednu z Djerby. V celém rozsáhlém hotelovém komplexu se pohybovalo nesčetně koček a koťat. My jsme dětem na ně příliš nedovolovali sahat, jiní nás zato předháněli. Obzvláště francouzké dětičky se s kočkami mazlily i během pobytu v restauraci, respektive předzahrádce. Kočkám občas někdo hodil nějaké to jídlo na zem, není tedy divu, že se kočka po odchodu lidí od stolu obsloužila sama. Vyskočila na stůl a už žrala, co bylo prostřeno. Dobrou chuť ;-)

Martinka se mazlí s labuťkou...29.8.2006
Nové a červené auto již máme doma...
Dnes jsem vážně nic nefotil a celý den proběhl ve značně hektickém tempu. Ať už se jednalo o dopolední zprovozňování z Itálie dovezených výrobních linek a následný telefonát do Itálie. Na druhém konci drátů stále nemohli pochopit, o čem je řeč. Prostě a jednoduše, do půl roku máme zdvojnásobit výrobu a tomu odpovídá i spousta výrobních strojů, přesunutých k nám z bývalé Západní Evropy. Už je to tak, příští stanice Čína. Kam to až chtějí přesunovat, kdo ví. Téměř všechno je Made in China. Za Čínou už je jenom moře ;-)
Těsně po obědě jsem odešel z firmy a vydal se vlakem do krajského města - Hradce. Byla to z mé strany víceméně dobrodružná akce. A navíc to následné cestování hradeckou městskou hromadnou dopravou až těsně k Parlamentu. Tam se nachází prodejce nových vozů Renault - firma France Car. Celé to předání vozu trvalo více než hodinu a já pak vyrazil s novým Renaultem na drobný nákup do Carrefouru, tedy dneska Tesca. Děti se už doma nemohly dočkat, až uvidí nové auto. A že to byla radost. Vojtíšek i Martinka si nové auto prolezli skrz naskrz. Já navíc Vojtíška informoval,"V tom novém autu si budeš moct pustit i cédéčko s titulem. Jede jede mašinka!" Vojtík se zaradoval,"Jojó, to si budu moct putit v tom čeveným? V tom novým? To bude moc skvělýý!" No jo, všeobecná radost :-) Ukazatel k hotelu ;-)
Dnešní fotky jsem volil z dovolené, když je venku taková příšerná zima. Na první Martinka chová výrobek našich tuniských pokojských - z ručníků vykouzlili pravé labuťky. No a druhá předvádí ukazatel k našemu hotelu - jenom je divné, že tam píší Jerba a ve skutečnosti se ostrov jmenuje Djerba. Jak rád bych se i doma ohřál, ale léto u nás již skončilo ;-)

Vojtíšek jezdí s popelářským autem :-)30.8.2006
Aprílové počasí jak vyšité...
Dětičky vedle v pokojíčku snad už konečně usínají a já zase stříhám v programu Pinnacle studio, video z dovolené. Mám práce ještě nad hlavu, než se to celé dá vypálit na DVD. Dana navečer odjela ke kamarádce, přece jenom si podobný oddech zaslouží. Ono, strávit celý den doma s dětmi, není žádný med. Ven jít nemůžeme, neboť počasí spíše připomíná měsíc duben. Prostě apríl jako vyšitý - prší, neprší ;-)
Léto nám už dle počasí skončilo, Dana se připravuje na svůj pondělní nástup do práce a děti do školky. Už aby tam byly. Doma je to vyloženě nebaví a Martinku naštěstí co chvíli navštěvuje kamarád, jdoucí letos do první třídy. Hrají si spolu na počítači, jenomže Vojtíška nechtějí k té jedné klávesnici pustit. My jim totiž dovolujeme používat pouze server, na němž nejsou uložena žádná životně důležitá data. To víte, jeden nikdy neví. Navíc co chvíli lezou na internet, respektive na alik.cz, hrát nějaké Java hry. Vojtíška dnes k počítači nepustili a my mu pak pouštěli jeho oblíbené CD Klubíčko her. Hrál žáby skákající přes řeku po kládách,"To musím honém skákat, aby se žáby neutopilý!" Martinka mu radila,"To teda musíš skákat, aby se fakt neutopily!" Martinka radí moc ráda. Kdyby mi tak poradila, jak získat na serveru zpátky zvuk. Ona se totiž odmlčela zvuková karta a XPéčka ji přitom mají v pořádku. Tak nevím. Možná bude jednodušší přeinstalace systému ;-) Vojtíšek si hraje na počítači, respektive serveru ;-)
Vojtíšek si navečer hrál se svým nejoblíbenějším autíčkem - popelářským. Je perfektní a dá se do něj vyklápět popelnice. Vyklápí tam všechno ostošest. Kdo by nechtěl být popelářem, že? ;-) Vojtík nás navíc překvapuje jednou svojí frází. Když se mu něco líbí, zavolá,"O ou!" Jako bychom slyšeli zvolání nově příchozí osoby na ICQ. Jistě to znáte. Jenomže, Dana má zvuk od ICQ na svém notebooku vypnutý a já na serveru jakbysmet. Odkud to odposlouchal? To je záhada :-)

U velkého bazénu na Djerbě ;-)31.8.2006
Opět vzpomínka na dovolenou...
Odpoledne jsem musel odejít z práce o něco dříve a pak jsme jeli do Pracovního města. Poprvé jsem vytáhl nové auto a tak si rodinka užila ten zcela nový pocit. I já, neboť přesednutí do Méganu z Felicie je znát více než dosti. V pondělí konečně chystám výlet do Velkého města, neboť je nutné, nový vůz přihlásit na registrační značky. Při té příležitosti bych mohl zanechat Felicii v bazaru, aby nám doma nepřekážela. Přece jenom, sériové řazení aut není zcela ideální ;-)
Na Martinku čekala návštěva u paní logopedky. Ta zjistila, že se Marťa v sykavkách naprosto zlepšila a dává si na svůj velký jazýček náramný pozor. Takže byla hodně pochválena a příště se tam mají holky ukázat za měsíc. A poté, možná padla. I Dana byla pochválena, neboť se ve svém věku zlepšuje v mluvě nemenší rychlostí. No jo, odborník je holt znát. Jak mi říkala Dana, paní logopedka se v jednu chvíli spletla a řekla místo fráze,"Ptáček je v kleci!", řekla frázi,"Ptáček je v peci!" Martinka se rozesmála a paní jakbysmet. Prostě situace, jako když se rozchechtají moderátoři v rádiu a nejsou schopní ani přečíst zprávy :-)
Zatímco se děvčata přesunula do základní školy, my s Vojtou mezitím zaparkovali nový vůz na placeném parkovišti. Nevím proč, ale podruhé za tři roky jsem zaplatil parkovné. Já tam totiž pokaždé přijedu pouze za účelem desetiminutového nákupu a to mi je pěti korun na půl hodinky docela líto. Zatím mi to prochází a za ty tři roky by se to jistě vyplatilo ;-) Stromečky na Djerbě ;-)
Stále stříhám video na PC a za tím účelem si nasazuji sluchátka, aby mne nikdo nerušil a já slyšel všechny ty niance zvuku. Martinka na mne navečer volala a já ji neslyšel. Když mě pak tahala za ruku, povídala,"Tatínku, víš proč jsem se před chvílí tak zhlasitěla? Protože máš ty sluchátka na uších, tak abys mě slyšel!" Je to tak :-)
Dnešní fotky opět rabuji z našeho dovolenkového archívu. Na první sedíme u toho centrálního francouzkého bazénu, já se vyskytuji v popředí. Druhá fotka pak pochází ze zeleně, uprostřed rozsáhlého hotelového komplexu.

Zobrazit stránku:  1  2  3

Aktuálně
Doma - Novinky
24.5.2007
 (7989) Nové čerpadlo k pískovému filtru......
21.11.2006
 (7213) Djerba - výlet na pirátské lodi...
03.10.2006
 (6222) Jak je to s alkoholem v Tunisku...

Webmaster

27.2.2006
 (41384) Analogové video na DVD...

Rodinné stránky
MojeMiminko.cz - vše pro Vaše nejmilovanější
moje-miminko.cz
Mimísek.cz - dovolené s dětmi, plavání, tábory
Mimísek.cz
Hubnutí.mimísek.cz - cvičení na hubnutí pro ženy
Hubnutí.mimísek.cz
ČeskýKutil.cz - internetový hobby magazín pro celou rodinu
CeskyKutil.cz - inspirace pro vaší zahradu
Triberusky.cz - Bazárek u tří berušek
Triberusky.cz
Emimino.cz
vše o dětech, rodina...
eMIMINO.cz
Rodina.cz - rodina, děti a více zajímavostí
Rodina OnLine
Sexus.cz - o sexu konečně slušně